شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه صنعت شهربازی و تفریحات

نوشته: نمایشگاه صنعت شهربازی و تفریحات

نمایشگاه های تخصصی از جمله نمایشگاه صنعت شهربازی و تفریحات از دیرباز از راهکارهای موثر عرضه و معرفی کالا و دستاوردهای تولیدی و خدماتی بوده و در حال حاضر و با وجود تکنولوژی و شبکه های گسترده اجتماعی و روش های متنوع در زمینه تبلیغات، بازاریابی و فروش، نمایشگاهها بدلیل تماس چهره به چهره با تولیدکنندگان و همچنین بررسی حضوری و فیزیکی محصولات توسط متقاضیان جزء موثرترین روشهای بازاریابی به شمار می آید.

معرفی شرکت ها و محصولات

امروزه نمایشگاه ها صرفاً برای دستیابی به اهداف تجاری برگزار نمی شود، بلکه اهداف والاتری را دنبال می نماید. به همین دلیل، میزان موفقیت یک نمایشگاه را با ارزش قراردادهای منعقد شده در آن ارزیابی نمی نمایند زیرا دستاوردهای یک نمایشگاه وسیع تر و گسترده تر از مبادلات تجاری است که در جریان دایر بودن نمایشگاه، میان غرفه داران و تجار صورت می گیرد. امروز اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، نمایشگاه را به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی در نظر می گیرند. نمایشگاه یک فرصت فروش زنده و یکپارچه است، جایی که شرکت می تواند همه ابزارها را از مجموعه خودش به نمایشگاه بیاورد از جمله مدیرعامل تا به نیازهای خریدار پاسخ دهد و با آنها ارتباط برقرار سازد.

استفاده از یک چشم انداز بازاریابی رابطه مند در نمایشگاه ها با کشف نیازهای مشتریان، می تواند منجر به وفاداری آنها و کاهش هزینه شود. به طوری که شرکتها بعد از برگزاری نمایشگاه و شرکت در آن نیز می توانند ارتباط موفقی با مشتریان خود داشته باشند و نیازهای آنها را برآورده سازند و به سودآوری شرکت کمک نمایند.

نمایشگاه، فرصتی برای آشنایی بیشتر با مشتریان

یکی از اهداف مهم در شرکتهای تولیدی و خدماتی  کسب رضایت مشتریان می باشد. شرکت هایی که در زمینه ی بازاریابی موفق بوده اند، اهمیت کیفیت محصول، ارائه خدمات به مشتریان، ارضای نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخ به شکایتهای آنها را درک نموده اند. شادان تولید نظر به اهمیت رضایت مشتریان و تامین نیازهای آنها همواره رضایت خود را در رضایت مشتری می بینند.

نمایشگاه های صنعت شهربازی دنیا

در دنیا نمایشگاههای متعددی در حوزه شهربازی و تفریحات برگزار می شود . در این بین برخی نمایشگاه ها مانند IAAPA کاملاً بین المللی بوده و هر ساله در یک کشور برگزار می شود . این نمایشگاه بعنوان معتبرترین نمایشگاه در صنعت شهربازی و تفریحات شناخته می شود. سایر نمایشگاهها معمولاً مختص به صنعت شهربازی کشورها می باشد . البته در بخش بین الملل پذیرا سایر کشورها چه از لحاظ شرکت در نمایشگاه و چه بازدیدکنندگان فعال می باشند. ( مانند نمایشگاه کشور ایران بنام امتک ، کشور ترکیه اترکس ، نمایشگاه AAA چین ، نمایشگاه DEAL دبی ، نمایشگاه RAAPA روسیه )

نمایشگاه صنعت شهربازی ایران

در کشور ما نمایشگاه تخصصی صنعت شهربازی و تفریحات بنام AMTEC همه ساله در شش ماهه دوم سال برگزار می گردد. تا کنون دوازده دوره از این نمایشگاه با موفقیت برگزار شده است.

شادان تولید در نمایشگاه صنعت شهربازی و تفریحات

گروه صنعتی شادان تولید با در نظر گرفتن شرایط وهمچنین بازه زمانی در نمایشگاه صنعت شهربازی حضور داشته است . همواره سعی در معرفی محصولات جدید و بروز در این حوزه داشته است. گروه صنعتی شادان تولید در چند دوره نسبت به معرفی ماشین برقی شهربازی ، کفگرد سفینه ، هلیکوپتر شهربازی ، آفتاب مهتاب و … اقدام نمود که با استقبال خوبی مواجه شده است.

پست های مرتبط
Skip to content