شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یوفو شهربازی

نوشته: یوفو شهربازی

یوفو شهربازی یکی از انواع دستگاههای شهربازی است که با توجه به مکانیزم حرکتی آن قابلیت استفاده همه سنین را دارد . البته باید در نظر داشت در مدل های کوچکتر هیجانی برای بزرگسالان و جوانان ندارد و فقط والدین می توانند در کنار کودکان از آن استفاده کنند.

این دستگاه از یک کابین که می تواند طرح های مختلف با توجه به سلیقه شما داشته باشد که در یک مسیر یو شکل علاوه بر حرکت رفت و برگشت به دور خود نیز می چرخد تشکیل شده است.

یوفو کودک شهربازی

این مدل یکی از معروفترین و پر فروشترین مدل یوفو شهربازی محسوب می شود . علت آن اندازه و ابعاد مناسب آن است که قابلیت نصب در شهربازی های سرپوشیده و روباز را دارد. و همچنین والدین نیز می توانند از آن در کنار کودکان استفاده کنند.

گروه صنعتی شادان تولید این دستگاه را در طرح های کشتی ، ماشین و سفینه تولید می نماید. که مدل و طرح کاملاً به سلیقه و انتخاب مالکان شهربازی بستگی دارد.

یوفو بزرگسال شهربازی

یوفو بزرگسال همانگونه که از عنوان آن پیداست مختص جوانان و بزرگسالان است . در این مدل معمولاً صندلی ها رو به بیرون قرار دارند و طول مسیر حرکت و همچنین شعاع گردش برای افزایش هیجان بیشتر شده است.

این دستگاه به دلیل داشتن ابعاد بزرگ معمولاً در شهربازی های فضای باز نصب می گردد. در برخی موارد برای افزایش جذابیت مسیر از حالت یو به دبلیو تغییر پیدا می کند به گونه ای که حالت موج را در موقع حرکت تداعی می کند.

جذابیت یوفو بزرگسالان

در شهربازی های بزرگ و مبرن با ساختن دکورهای مختلف در طول مسیر حرکت یوفو ( نظیر دکور باستان ، جنگل و … ) با استفاده از المانهای آتش و آب به جذابیت این دستگاه افزوده می شود. این عمل باعث خاص شدن شهربازی و زیبائی مجموعه می شود.

خرید یوفو شهربازی

در زمان انتخاب و خرید دستگاههای شهربازی باید تجهیزات گروهی و دارای قابلیت استفاده خانواده را مد نظر قرار دهید . از این رو خرید یوفو شهربازی یک گزینه مناسب و جذاب برای شهربازی داران است.

پست های مرتبط
Skip to content