شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مینی فریزبی کودک

نوشته: مینی فریزبی کودک

یکی دیگر از انواع دستگاه شهربازی مینی فریزبی شهربازی یا فریزبی کودک یک دستگاه با حرکت پاندولی شبیه کشتی کودک است. ولی یک حالت چرخشی بیشتر از کشتی کودک دارد. ترکیب حرکت چرخشی و حرکت پاندولی هیجان این دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده است.

مکانیزم مینی فریزبی

 ساختار اصلی مینی فریزبی کودک از یک پاندول با حرکت چرخشی کابین تشکیل می شود. نیرو محرکه آن توسط یک جک پنوماتیک تامین می شود. برای چرخش کابین نیز از یک موتور و گیربکس مستقل بهره می گیرد.

شاسی اصلی از لوله های صنعتی تولید شده و با قاب های فایبر گلاس پوشانده و نور پردازی می شود. گارد های شانه ای نیز دارای قفل بوده تا در حین حرکت از باز شدن ناگهانی جلوگیری شود.

سیستم پاندول شامل یک ستون آویزان است که از یک لوله گرد ساخته شده است تا وزن کل کابین را تحمل کند. در انتهای انتهای از طریق فلنج به کابین متصل می شود.

ساختار و سیستم نیرو محرکه

 نیرو محرکه چرخشی  کابین شامل یک موتور ثابت در انتهای پایین ستون آویزان، یک تسمه V، یک پینیون و یک چرخ دنده بزرگ است. کابین به قسمت های بالا و پایین تقسیم می شود: قسمت بالایی از طریق یک دنده چرخان به ستون آویزان متصل می شود و صندلی در اطراف ثابت می شود. قسمت پایینی با ستون آویزان ثابت می شود .لازم به ذکر است این دستگاه مناسب شهربازی سرپوشیده و شهربازی فضای باز است.

نیرو محرکه اصلی یک جک پنوماتیک در زیر براکت ثابت و قسمت بالایی جک به شفت اصلی متصل می شود.

مینی فریزبی کودک
فریزبی کودک

مشخصات مینی فریزبی کودک

فضای مورد نیاز5 در 5 و ارتفاع 4/5 متر
نیرو محرکهپنوماتیک = الکترموتور و گیربکس
کمپرسور باددارد
ظرفیت 6 تا 8 نفر
محل نصبشهربازی فضای باز و سرپوشیده

جذابیت مینی فریزبی

فریزبی کودک با توجه به نوع ساخت و حرکت آن قابلیت استفاده بزرگسالان را نیز دارد . از این رو در شهربازی های سرپوشیده که دستگاه مناسب خانواده ندارند می توانند از این دستگاه برای همه اعضا خانواده بهره ببرند.

در بین کودکان با توجه به نوع حرکت ، بیرون نشین بودن ، نورپردازی و ظاهر زیبا دارای طرفداران زیادی می باشد .

فریزبی کودک
فریزبی کودک

قیمت فریزبی کودک

قیمت مینی فریزبی به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر نوع طراحی ، مکانیزم حرکتی ، نورپردازی ، رنگ آمیزی و …

در برخی موارد نیز برای کاهش هزینه تولید سیستم چرخشی کابین پائین حذف می شود . در این صورت قیمت دستگاه اقتصادی می شود ولی از جذابیت آن کاسته می شود.

خرید فریزبی کودک ( مینی فریزبی )

با توجه به جذابیت این دستگاه و پوشش رده های سنی مختلف وجود این وسیله در شهربازی ها پیشنهاد می گردد. بخصوص در شهربازی هائی که نیاز به یک دستگاه در رده نیمه سنگین دارند.

فریزبی کودک

ایمنی و استاندارد

تجهیزات ایمنی دستگاه مینی فریزبی شامل یک گارد شانه ای ، یک کمربند ایمنی و دو سنسور حد نوسان است. اهرم ایمنی یک اهرم از نوع شانه ای است که توسط یک دستگاه ضامن و یک قفل شیر برقی قفل می شود. کمربند های ایمنی مانند کمربند ایمنی خودرو هستند که به صورت محکم قفل می شوند.

از نظر استاندارد این وسیله در رده نیمه سنگین دسته بندی می شود . لذا نیاز به بازرسی در محل واحد تولیدی دارد. لذا قبل از خرید ضمن بررسی اعتبار پروانه واحد تولیدی از داشتن گواهی ساخت مختص به این دستگاه اطمینان حاصل کنید.

نحوه نصب مینی فریزبی کودک شهربازی

این دستگاه با توجه به نوع طراحی خود به راحتی و بدون نیاز به فنداسیون در تمام شهربازی های سرپوشیده و فضای باز قابلیت نصب دارد . به همین دلیل بعنوان یکدستگاه جذاب برای شهربازی های سرپوشیده حتی در طبقات بالای مجتمع های تجاری پیشنهاد می شود.

پست های مرتبط
Skip to content