شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آفتاب مهتاب شهربازی

نوشته: آفتاب مهتاب شهربازی

آفتاب مهتاب 6 یا 8 کابین

آفتاب مهتاب شهربازی نوعی چرخ و فلک است . این دستگاه بر روی یک پایه طراحی شده است . مدل 6 یا 8 کابین آن دارای ارتفاع به ترتیب 6 و 8 متری هستند . این دستگاه قابلیت استفاده کودک و نوجوان را دارد . در مدل اختصاصی شادان تولید با توجه به طراحی کابین بزرگتر قابلیت استفاده والدین به همراه کودک وجود دارد.

فضای مورد نیاز 6 در 4 متر و ارتفاع 6/5 متر – 8 در 4 و ارتفاع 8/5 متر
نیرو محرکهالکتروموتور ، گیربکس مجهز به اینورتر
ویژگی خاص شادان تولیدکابین جذاب و متمایز ، استفاده از دنده گردون سنگین صنعتی
محل نصبشهربازی فضای باز و شهربازی سرپوشیده
ظرفیتهر کابین 4 نفر

آفتاب مهتاب شهربازی
آفتاب مهتاب شهربازی

مینی آفتاب مهتاب شهربازی

مینی آفتاب مهتاب شهربازی صرفاً برای رده سنی تا 12 سال طراحی شده است. همچنین با توجه به ارتفاع کم آن قابلیت نصب در اغلب شهربازی های سرپوشیده را دارد. این دستگاه با طراحی و رنگ آمیزی خاص خود در بین کودکان پر طرفدار است.

فضای مورد نیاز4 در 3 متر و ارتفاع 4 الی 3/5 متر
تعداد کابیندو مدل 5 کابین و 4 کابین ( در صورت سفارش 3 کابین برای فضای کوچکتر )
نیرو محرکهالکتروموتور ، گیربکس مجهز به اینورتر
محل نصبشهربازی فضای باز و سرپوشیده
مینی آفتاب مهتاب شهربازی
مینی آفتاب مهتاب

خرید آفتاب مهتاب شهربازی

چرخ و فلک از دیرباز در شهربازی ها دارای جایگاه خاصی می باشد . به گونه ای که با آوردن نام شهربازی تصویر چرخ و فلک در ذهن تداعی می شود . همچنین فضای کم مورد نیاز و حرکت در ارتفاع توجیح خرید این دستگاه را بالا می برد. در خرید دستگاههی شهربازی و همچنین آفتاب مهتاب شهربازی باید در نظر داشت که این وسیله از نظر استاندارد در رده دستگاههای نیمه سنگین است. به همین دلیل ضمن بررسی اعتبار پروانه استاندارد واحد تولیدی از داشتن گواهی ساخت مختص به آن دستگاه اطمینان حاصل کنید. شادان تولید دارای پروانه استاندارد معتبر بوده و آفتاب مهتاب را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید.

آفتاب مهتاب شهربازی

قیمت آفتاب مهتاب شهربازی

آفتاب مهتاب دستگاهی حساس می باشد . از این رو طراحی و نوع متریال مصرفی در ساخت آن ، تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد دستگاه دارد. شادان تولید ضمن بهره گیری از طراحی جدید و جذاب ، با توجه به حساسیت این وسیله در انتخاب چرخ دنده صنعتی سنگین و گیربکس قدرتی و دارای گشتاور بالا دقت کامل را دارد. تمامی این عوامل تاثیر مستقیم برروی قیمت آفتاب مهتاب دارد . بهترین قیمت دستگاههای شهربازی و بهترین کیفیت همیشه مد نظر ما است.

دلیل انتخاب آفتاب مهتاب شهربازی

این دستگاه بر خلاف سایر دستگاههای شهربازی سطح کمتری را اشغال می نماید و حرکت آن در راستای عمود است . از این رو با توجه به سطح اشغال کم و نوع حرکت و همچنین ظرفیت بالای سرنشین می تواند یک گزینه مناسب برای شهربازی های فضای باز و سرپوشیده باشد.

پست های مرتبط
Skip to content