شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاب شهربازی ( تاب کودک )

نوشته: تاب شهربازی ( تاب کودک )

تاب در شهربازی ها بسیار پرطرفدار می باشد و حس نوستالژیک آن هیچگاه فراموش نمی شود. این دستگاه با نام تاب زنجیری شهربازی نیز شناخته می شود.

شادان تولید تاب کودک شهربازی را در سه طرح و مدل ارائه می نماید.

تاب زرافه ، دلقک و شکلات

فضای مورد نیاز برای نصب تاب کودک شهربازی

فضای مورد نیاز با احتساب حریم استاندارددایره قطر 6 متر
سیستم برقتکفاز – دارای اینورتر
توان موتور1500 وات
نورپردازی LED

کیفیت تاب شهربازی

تاب کودک شهربازی یک دستگاه زیبا ساده و کارآمد مناسب شهربازی های فضای باز و سرپوشیده می باشد . باید به این نکته مهم اشاره نمود که این محصول در رده دستگاه های نیمه سنگین از لحاظ استاندارد رده بندی می شود . لذا می بایست در زمان خرید گواهی ساخت مختص به هر دستگاه که با شماره پلاک آن مطابقت داشته باشد را از واحد تولیدی اخذ نمائید. همچنین تاب شهربازی که در آن از توپی و بلبرینگ برای چرخش استفاده شده است استهلاک بسیار بالائی داشته و در کوتاه مدت نیاز به تعمیرات کلی خواهد داشت .

تاب شهربازی شادان تولید جهت سیستم گردش از دنده های گردون با ظرفیت حرکتی 3 تن استفاده می نماید که با افتخار توسط ما گارانتی 5 ساله می گردد.

تاب زرافه
تاب زرافه
تاب دلقک فضای مورد نیاز قطر 6 متر
تاب شکلات
تاب شکلات

خرید تاب کودک شهربازی

همانگونه که می دانید خرید دستگاههای شهربازی بسیار مهم می باشد . از این رو باید در زمان انتخاب تجهیزات شهربازی به مواردی چون دارا بودن نشان استاندارد ، سابقه تولید کننده ، کیفیت قطعات مصرفی ، نوع طراحی مکانیکی ، کیفیت ظاهری و … دقت نمود . شادان تولید جهت تولید تاب های شهربازی از بهترین متریال بهره می برد که این امر باعث می شود تاب کودک را تا 5 سال گارانتی عدم خرابی نیرو محرکه نماید.

مشخصات فنی و استاندارد

تاب شهربازی با بکارگیری دنده گردون از استهلاک بسیار کم و در حد صفر بر خوردار است . این دستگاه در رده تجهیزات نیمه سنگین از نظر استاندارد رده بندی می شود. برای تولید این دستگاه داشتن پروانه استاندارد مختص به آن و گواهی ساخت الزامی است. در زمان خرید از داشتن نشان استاندارد اطمینان حاصل نمائید. گروه صنعتی شادان تولید با افتخار این محصول را در طرح های مختلف تولید می نماید.

پست های مرتبط
Skip to content