شادان تولید

گروه صنعتی شادان تولید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قطار شهربازی

نوشته: قطار شهربازی

انواع قطار

  • قطار کودک با طرح های فانتزی
  • قطار خانواده ریلی
  • قطار خانواده چرخ لاستیکی دیزلی
  • قطار چرخ لاستیکی الکتریکی

قطار کودک شهربازی

این دستگاه معمول ترین نوع قطار می باشد و در ظرفیت های 4 تا 14 نفر عرضه می شود. ریل این دستگاه در زمان سفارش قابل تغییر است. باید در نظر داشت این دستگاه به لحاظ استفاده از قطعات با کیفیت بسیار حساس می باشد . در صورت طراحی نامناسب قطعات و یا کیفیت پائین کاملاً بلا استفاده می گردد.

قطار خانواده ریلی

همانگونه که از عنوان این محصول مشخص است . این قطار در ابعاد بزرگتر با قابلیت استفاده پدر و مادر و کودک طراحی شده است . برای جانمائی این دستگاه به مراتب به فضای بیشتری نیاز است . در زمان سفارش با توجه به فضای شما بهترین پیشنهادات ارائه می گردد.

قطار چرخ لاستیکی دیزلی

این قطار با توجه به ابعاد بزرگ آن و ظرفیت بالا حمل مسافر بهترین گزینه برای شهربازی های فضای باز بزرگ و یا مجتمع های گردشگری و یا پارکهای وسیع می باشد. این دستگاه از موتور دیزل بهره می برد و تعمیر و نگهداری آن در تمامی شهرها به راحتی توسط مکانیک خودرو های دیزل صورت می گیرد.

قطار چرخ لاستیکی الکتریکی

این مدل قطار برای جابجائی و استفاده در مراکز تجاری بزرگ طراحی شده است. این قطار از موتور الکتریکی و باتری های پر قدرت بهره می گیرد.

قطار 14 نفره بزرگ
قطار چرخ لاستیکی
قطار کودک

مشخصات فنی و استاندارد

قطار شهربازی با بکارگیری قطعات با کیفیت دارای استهلاک کم می بادش . این دستگاه در رده تجهیزات سبک از نظر استاندارد رده بندی می شود. برای تولید این دستگاه داشتن پروانه استاندارد مختص به آن الزامی است. در زمان خرید از داشتن نشان استاندارد اطمینان حاصل نمائید. گروه صنعتی شادان تولید با افتخار این محصول را در طرح های مختلف تولید می نماید.

پست های مرتبط